Tack! För en underbar kväll <3

Hallo!

Förlåt att jag inte uppdaterade igår men jag orkade inte och var så trött! så jag sov ganska tidig.
 
Idag hade jag inte tid att uppdatera alls! Dirket eftersom drog jag ner till stan med Nox, Liz och ett par andra kompisar. Vid fyra fick jag panik, då va jag tvungen att handla och cykla hem. Vid fem skulle vi, klassen, möta vid skogen för vi skulle ha en lära-grillning grej! Trevlig var det. Vi lärde oss känna mer om varandra och kom varandra närmare :)

Vi frågade varandra om deras "privat-liv" eller assa inte sååååå privat, if you know what I mean :P
Sedan började vi skrika efter varandra och sjöng till klassiker som man tyckte var bra!
På vägen hem så bestämde jag och tre till att vi skulle skrämma de andra, men det slutade med att de blev arga ... hehehe

Så sjukt kul jag hade ikväll, mycket skratt! Även att jag skrattade mycket åt ingenting ^^ Men idag var jag så trött därför skratta jag såååååååååååååååååååååå mycket, nu vet ni! Hahahahaha...

Eftersom vi grillande så luktade jag rökt nu! ( Har inte hunnit hoppa in i duschen!) Så frågade min lillebror var det va som luktade. Då sa jag rök? Då frågade pappa har du rökt ?! Hahahaha, såklart inte :O
Mamma sprang typ och luktade på mig! Seriös det finns faktisk stor skillnad mellan rök lukt och rök grill lukt! ELLER?

Aja ska hoppa i duschen och sen hoppa i pyjamas och mysa i min goa, varma säng!
Lite bilder kommer när jag ha fått dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0