Sista timmarna innan den nya åren börja!

Hej!
Det var länge sen jag bloggade! Sakna er jätte mycket :)
Shit tänk vad fort tiden går, snart börja ett nytt år för mig! Fatta ni(?!) att det är sista dagen som jag är 15 år! Bara om några timmar så blir jag ett år äldre! Vill inte bli gammal! :( hehhee
Men det är faktisk första gången/åren som jag inte är nervös eller inte bry mig om jag fyller år! Har inte tänkt på att jag fyller år förrän nu! ^^
 Bruka ni vara nervösa/uppspelta/glada flera veckor innan ni fyller år?
På lördag kommer G hem och då blir det fest, hoppas jag! Han brukar alltid fixa fester för min skull! Världen bästa vän <3

Idag har jag varit hemma i en vecka. Jag sakna thailand jätte mycket! Vill tillbaka:) Jag återkommer med bilder från resan...Förlåt att jag inte har bloggat på flera veckor även att jag har sagt att jag ska göra det! :(

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0