Naturare måste plugga..... igen!

Moshi moshi!

Sitter här och halvpluggar! hehehe... sitter och kolla på film också :)
Men snart ska jag lägga mig är sååå trött. Vid 6 tiden så var jag ute och sprang ca 1.5 km, men jag hade fortfarande orka kvar att springa men det var så mörk att jag inte vågade forstätta. Men imorgon ska jag springa tills jag inte kan gå längre ... hehehe troligvis inte! Men det kan det blir 2 km! Men bättre än ingeting. Jag börja få ångest känsla, varje gång jag äter! Hatar det ^^
Förresten så stod det en artikel om, att fetma ökar hela tiden(!) hos barnen! Ooooomg!
Ta hand om er!

Men måste återvända till mina läxor nu!

Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0