Inte börja tycka synd om mig själv, nej!

OMG!!

Sitter trött framför datorn och kolla på thai-film! Kan inte somna ^^^ Damn!
Magen kurrar också -.-' Jag som tänkte nu ska jag försöka sova lite men neh då, man ska vara hungrig också. Men inte undra på det ^^, har ju inte ätit sen luchen i skolan, vid ca 11! Hehehe...
ska inte äta, få börja tänka på vikten och börja motionera! Seriöst, måste ju ta min hälsa på allvar. Orka inte vara fet och tycka synd om mig själv! No, no, no.. Jag tänker inte börja tycka synd om mig själv och skyller på andra att mitt blev så här!

Nej snart slocknar mina ögon medan mina fingrar förflyttar sig runt på tangentbordet.

God natt alla söta läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0