Den sista inlägget?

Hej alla kära läsare!

Ni
kanske undra vad det är jag håller på med! Att jag skriver "den sista inlägget"! Troligvis så kommer jag ta bort denna blogg, just nu ligger det på 50 %.... Why safe the past? Eller hur?

Just nu har jag nått en stadie, en stadie som borde egentligen inte kallas för stadie... För den har nått botten, där man ska börja bygga upp sitt liv igen! Jag har förlorat allting, har fått min hjärta krossad, gjort en massa fel och tagit en massa fel beslut.. Jag kan inte fatta att det här drabbar mig.
Sitter och tänker att en sån stadie kommer inte drabba mig! Men här är jag i den stadie en stadie som jag var rädd för.
Tänker inte direkt gå in i detaljer men nu vet ni varför jag tänker ta bort bloggen!
Jag vill inte blir påmind av det flesta saker som jag har skrivit på bloggen! vill bara glömma allting som har hänt och starta upp ett nytt. Börja på nytt!

Here we gooooo! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0