Wow!

God morgon mina vänner! Har precis vaknat med ett glatt leende på läpparna =) heheh .... Igår var jag som sagt ute med mina kompisar. Först var vi hemma hos G och hade kul, spelade biljard, rund pingis och spelade gitarr! Sedan drog vi ner på stan och gick en sväng eftersom det inte va några där så gick vi till Corner, donkens tvillingsbror som bara finns här i Västervik, och käkade lite gott. Men eftersom vi alla va tvungen attt dra hem innan en viss tid så fick jag bara 10 miuter att käka! Fatta ni vad äcklig det var, bara proppa i sig en stor pommes, då mena jag stor och mellan coca-cola! Jag mådde verkligen dålig av den, och tanken på det också.  Men snart ska jag dra ner och käka en gott frukost! Hoppas jag =D ..

En sak som hände innan vi drog till de andra kompisar var att jag, Nox-, Lix och Lo ska skjuza varandra! Men på vägen dit ville vi visa att vi kunde styla lite, hahahahah ! Nox- och Lo tog varandra ( det satt där back ) och jag och Liz höll varandras styre, men Liz höll på något sätt fel och vinklade med sin cykel, så vi åkte in i buske/träd. Alla ramlade förutom jag! Men Lo trodde att hon kunde sätta sig ner på packethållare igen, så hon satte sig ner och hamnade på vägen.... Det var jätterolig, verkligen inte vilja missa det där! =D

Men måste gå nu, ska försöka piggna till lite innan volleyboll träning! Och vara med mina föräldrar innan de börja jobbar!

Sign with love <333

- Kram

Kommentarer
Postat av: Flikkan med fräknar

1. Med tog menar hon hålla varandra i handen (Hahah)

2. Jag ramlade inte heller! Jag fick bara en cykel på mitt ben -.-'

Hahah <3

2009-05-23 @ 23:19:26
URL: http://flikkanmedfraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0