Underbar föreställning...

Hej! Som ni vet så ha jag en teaterföreställning idag, premiär! Fatta ni vad nervös jag va?! Jag trodde att jag skulle dö av nervösitet. Eftersom jag sköter scenen och om jag gör fel så drabbar både orkesten och skådespelarna och inte bara det, jag skämmer ut mig själv också!!! Oooooooh, ska alltid skämma ut mig =S Men det gick bra i alla fall. Det är två föreställningar imorgon och en på fredag, hoppas det går lika bra som idag. Idag va det ju för föräldrarna och de sista två dagar är för skolan, mer pinsam..... Aja, få väl ta min karma och gör det bästa av den....
Till teatern fick jag göra tröjor för scenarbetare och orkesten, det blev en tryck på Em, huvudperson, med svart och rosa! Love it !

Längtar till på fredag, då ska vi fira min underbara bästis, Nox-, hon fyller "övnings(döda)kör" tillstånd =) hahahaha, vet ännu inte vad man ska ha på sig men det blir säkert en pennkjol med en tröja eller linne. Det passa till alla tider, vardagen och fester.... och en av de senaste älsklingarna =D

Men snart slår klockan tolv, och ännu känner jag inte för att gå lägga mig än. Kan det vara för Jesse?! Ha på hans senaste album och kan inte sluta lyssna på låtarna. De är UNDERBARA!  Lyssna på den, till och med Liz som gillar Queen tycker att min älskling är bra .... =)

Men snart måste jag och min stora,fetta huvud sova! Sååå Skriver mer efter skolan imorgon =)

- Hugs and Kisses <333







Hata min face men älska trycket/tröjan! Den är jätteskön !




Dont look at my face, is just the T-shirt that I wanna show =) Sååå vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0