Tillbaka!

Hej hej, äntligen kommer min blogg humör tilbaka =) ! haha.. Men seriös, jag har inte orkat sitta framför min dator och skriva, orka inte skriva nånting alls! Så jag var tvungen att lägga bloggen åt sidan, sedan har jag haft massor prov och arbete som ska in, som ännu inte är inlämnad! ^^ I know... What the Hell eller hur? Men det är ju helg så jag kan ju gräva mig ner i skolböckerna och gör lärarna lite gladare! Vad tycker ni om idéen? Bra, va? nhahha

Vad har ni haft för er? Som ni vet så har jag verligen krävt mig ner i skolböckerna och alla prov som var ( kmr mer också ) ... Så det ha inte varit något specielt "kul" gjort. Efter en liten tuppplur (som jag typ precis vaknade ur) fick jag idéen att städa och fixa mitt rum och skriva inlägg till bloggen! ^__^ Bra ju!
Jag har varit och besökt en hel del blogg sidor, och nu känner jag att jag verkligen behöver ändra min stil på bloggen, bilder och bakgrund! kanske till och med gör någoting som gör mig lite gladare så jag kan skriva i bloggen...
Tur att det inte blev någon STLHM resa igen! Mamma hade tänkt åka upp och hälsa på kompisar men hon orka inte.. och nu är hon ute och festar! If u want to know xD
Men men såååååå nu vill jag göra något nytt till bloggen såååå jag måste sätta igång innan jag tappar denna humör...

So long!

- kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0