Stressig Stressig!

Äntligen kan jag sitta ner och ta det lugn och blogga lite! Efter skolan så ha jag sprungit fram och tillbaka i huset, städa och tvätta och lillebror som ska ha mat! Vafan, borde jag göra det här?! hahaha, jag älskar mitt liv! Har ingenting att klaga över.... men ibland ha jag mycket att göra. Jag kan säga äntligen till en sak till, nu är jag klar med alla skolarbete som ska in.. KLAR! Fatta ni vad glad jag blir?! Sitter här och njuter lite..... men tyvärr  så ha solen på något sett gått bakom moln, ooooh! Jag som tyckte att det var jättevarm och skön idag men nej, det börja regna nu! fyyyy, vad tråkig! ^^

Sitte och snacka med min lilla Buddy, en cp tjej är typ besatt av honom! Stackars säger jag bara! Hon är världens största fjortis med en sån jävla bra självförtroende och är 100% ärlig.... Hon är ju förfan bara 13 år! Och nu vill hon träffa honom också, jag tror att lilla B blir rädd här, finns söttis <33

Jag: Buddy, hon vill ha din nummer!
Buddy: Nej! ge den inte .... Ska vi blocka ?!
J: Gör det, ska också göra det fan!
B: om du inte gilla henne så gör inte jag heller! =S
BLOCKAD ** (båda två)
hahaha......

Idag hade jag lust att fixa lite smycken till mina "högtids" kläder. För nästa vecka blir det Göteborg, ska på bröllop! Och veckan efter är det skolavslutning..... Eftersom flätor är populära nu så gjorde jag flertal långa armband som jag flätade... De blev riktig heta! Gjorde i svartöö, vit och min favorite färg, rosa! .... Och sedan satte jag berlock, som jag fick av min ex, på två av dem! Slänger in en bild så ni kan kolla!

Magen börja kurra nu *pinsamt* sååå jag måste dra och äta lite middag!

- Kram
Förresten imorgon är det teater premiär, klockan 19! Ni som bor i Västervik är välkomna! =)



Snygga haa? Vet att bild kvalité är dålig men snart såå..............



Berlock : En fjäril med en sten i mitten!

Förresten det blev inga skor idag för mamma va tvungen att jobba istället! Men få ta det nån annan dag =l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0