Snart snart....

.... är det sommarlov, ca 16 skoldagar kvar. Jag måste bara skriv det här en gång till : Just nu sitter jag med skolböcker, projekt och plancher som ska vara klara till på måndag! Fy fy, ännu en helg som jag måste sitta med massor av skolböcker högar! Men som tur så har jag fått hjälp av Power King, som gör att jag är uppe och klara att jobba lite i kväll. Hela denna vecka har varit en helvetsvecka. Jag har slagit mig och min iphone är sönder och har sår överallt. Bokstavlig! Först var det att jag klämde min lillfinger, sen på orienteringen så ramlade jag så min iphone skärm gick sönder...... Fan!!! Men den gå att laga, som tur är! Så idag så försov jag mig, men hann ändå till skolan.. Tur! Otur men har fortfarande tur med mig xD!

Idag har jag och tjejerna tagit en sväng på stan för att kolla på avslutningklänning! Men fyy man hittar verkligen inte ett skit =( ... Så jag måste verkligen vänta tills jag dra till Göteborg eller Stockholm. Men en vecka innan skolavslutning ska jag på min kusins bröllop.. No dress här heller! Men va fan :@ Men jag hittade en klänning som jag hittade på Jc ( slänger upp en bild så ni kan se den, och säg gärna vad ni tycker )

Nu är min pause slut så jag ska fortsätta att arbeta lite till, är jätte trött och har varit hela dagen idag!

Kram....




Dressen på JC.. Tycks då?




Med dessa skor?




Min räddning! =)


Bad boys på tv förresten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0