Såå snygga

Som ni vet så älskar jag kläder, skor och väskor! Särskilt högklackade och converse! Jag va ju på stan för några dagar sen och jag hittade ett par skor som är såååå underbar snygg och jätte skönt att ha på sig. Jag blev helt förälskad säger jag bara! Så jag måste på något sätt komma på hur mamsen ska köpa de åt mig, eller hur jag ska få fram pengar så fort som möjlig så de kan bli min =D ! Men glöm inte converse, jag älskar svart, vit och rosa converse. hehehe Converse är beskväma och man kan ha till allt =) hehe

Kolla in bilderna =)



På dinsko finns dessa snygga,underbara, sköna skor <33



Snygga va?!



Mina rosa converse som är en av de senaste älskling-skorna xD

Aja men nu vet ni vad jag tycker om för skor och vad jag vill ha !!

- Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0