Party tonight?

Hej, förlåt för en sån dålig uppdatering idag! Jag har tyvärr varit busy hela tiden och har inte ens haft tid att gå på toa, ärligt talat! ^^ I alla fall så var går dagen jäklig rolig och det bestod av massor med skratt, som sagt, och massor med sång. Killarna tog med sig gitarr och sångböcker. Men när klockan slog ett var vi tvungen att dra hem.
Tack för en sån rolig kväll ^___^

På morgonen blev det stan med killarna och vi skulle ser bal människorna, ahahah , alla var jätte snygg! *Tummen upp*
Så ikväll ta jag nog det lugn och planera inför min resa till Thailand i augusti! Jaaaa!, Ni läste rätt, jag ska till Thailand igen, i augusti med min bästa kompis/kusin, Då blir det party!!!!

Men ikväll få mamma ta min party humör och parta for me! Soo love you mommy <333 Ha så kul medan jag är hemma och plugga lite, efter min lilla planering  ^^

- Kram *Kyss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0