Oj oj oj...

.... jag tappar mina läsare =( Nej! come back! Jag vet att jag är världens dåligaste bloggerska, men har ju verkligen inte tid! Men nu är sommaren (snart) här och det är då jag börja blogga och fixa iordning bloggen... Jepp!
Men nu ha jag gjort klart alla arbete som skulle lämnas in inom denna vecka.. men egentligen så ha jag två, men de är nästan klara så jag hinner att ta det lugn denna helg! Bra.. ju! Ingen mer skolarbete, bara roliga sista dagar i grundskolan! Hur var eran grundskola tiden ? Jag kan säga så här, min senaste tre åren i grundskolan ha varit bra, med både tårar och glädje.


Måste gå, ska fixa nånting att äta!
Ville bara säga att bloggen is alive! again =D

Puss på er!



Kärlek till denna blogg <333

Ps. denna kärlek gå till min älskling också <333

Kommentarer
Postat av: Flikkan med fräknar

Åh, tack så mkt babe ;*

2009-05-20 @ 23:10:48
URL: http://flikkanmedfraknar.blogg.se/
Postat av: Flikkan med fräknar

Sv: Absolut! Hetast näst efter mig själv då ;*

2009-05-20 @ 23:42:57
URL: http://flikkanmedfraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0