Massor med skratt ..

.. när jag var nere i stan med tjejerna. Först blev det koll i affärerna, hittade lite grejer men otur nog så har jag glömt min plånbok i Stockholm, sist jag var där. Ännu har inte fått den heller så jag måste hämta den när jag dra dit med klassen, den 9 juni. Men har hittat en linne på vera moda och jag ska nog vänta med att köpa skorna till vi åker.
Sedan drog vi till Donken och åt och hade massor med roliga grejer som gjode att vi skrattade och många som satt där vände sig och kollade på oss. Men efter många timmar med skratt så blev jag så trött att jag bestämde mig för att lägga mig ner, i soff ställe där vi satt och åt, och då råkade jag somna! Jag menade bokstavligt somna! Eftersom det regnade ute så var vi tvungen att sitta kvar tills det blivit uppehåll, det tog långt tid =)......

Aja eftersom imorgon är det teater föreställning, en sista, så ska jag snart bege mig till sängs. Imorgon ska vi ha fest för lilla Nox- så det blir massa kul och snack och massor med skratt! Så måste vara pigg och vill helst inte somna som jag gjorde på donken, pinsamt. Som sagt så brukar jag faktisk skämma ut mig ^^

- Mizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0