Livet leker!

Hej hej! Här sitter jag, halv handikappad hemma hos B. B är en av min bästa killkompis ever! ... Varför jag är handikappad ? Jo, idag när jag skulle gå från min skåp så råkade jag stänga skåpet med min lillfinger, hade den mellan öppningen, vad tror ni hände sen? Jo, skiten börja göra ont och ännu så kan jag inte röra eller göra nånting med den! Fan fan fan ( Sry för att jag svär men seriös) När jag stängde skåpdörren så var det liksom inte som jag smällde till den utan kom typ emot den och den gick ju inte i världens fart heller, men hur kan man får ont av de ?!  Haha...
Innan denna accident med min lillfinger så gjorde L världens roligaste grej. Vi arbetade i datasalen och hon ville byta mus, så hon gick för att ta en annan. Medan hon kämpade med att får sladden kom hon mot skärmen och vad tror ni det hände med skärmen? Jooooo, den ramlade, på golvet. När jag hörde ljudet vände jag mig om och garvade, jag kunde inte sluta och vår lärare var typ helt efterbliven.
Han bah: aaa, vad gjorde du ? Vad hände ? typ....
hahah... Jag satt och garvade länge efter!

L och  jag har haft otur idag.
Snart ska jag åka för att möta upp några kompisar, sen ska vi dra vidare till willys och träffa andra tjejer Vi ska köpa fika till imorgon, ska ha NP prov i 2 timmar (typ), i biologi! Bläää... och man kan typ inte träna inför de heller, så jag vet inte riktig vad som kommer och är skit nervös inför de!
På onsdag ska vi ha en inskolning för nya 7:or, som otur så fick vi 9:or inte vara kvar. Så vi fick dra till skogen och orientera ! Fyyyyyy, vad kul! nån som vill önska mig lycka till eller ge mig svin influensa, så jag slipper! .

Aja, måste dra nu .. ska fixa grejer och hämta kreditkort av mamma !

-Kram-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0