Livet leker ...

Hej vänner! Jag kom nyss hem från mysiga Nox-, och Lisa va där! Tack tjejer för en sån underbar kväll, men jag va ju inte alls tvungen att dra hem nu ^^ ahhaha.
Aja, just nu sitter jag och snacka lite med min killkompis, som är hel underbar! Kramar ttil dig <333

Juust nu sitter jag och snacka med några kompisar, och fy vad sur jag bli !!
Personens namn bör inte ens komma upp, för att namnet förtjäna inte det! Japp, mitt fel, skyll lite till! Ohh ja, jag är världens dåligaste person, snor dina kompisar och gör massa cp grejer bara för att få ser dig ledsen! Va fan tro du om mig egentligen ? Jag är inte en idiot som du tro, och jag gå inte och gör sånt!  SKyll på mig lite till!Punkt slut, orka inte skriva mer om detta! Tänk att jag slösade detta men ville bara skriva av mig lite....

aja, orka inte skriva mer nu, palla inte men jag hör av mig imorgon!

God natt, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0