Jobbig, jobbig ... men kul!

Är hemma nu från träningen, fy vad jobbig den var! Jag gav ju minst 110% och massa av skratt. Vi skrattade att vår lärare kollade konstig och ville dra hem och spela Wow... oooh shit säger jag bara! Haaha ganska kul att ha en sån lärare! Men efter två timmar träning och skratt gick vi, jag och Nox-, hem! Eftersom Liz hade cykel skulle hon skjuza oss,, det blev så här, jag satt på styret med ansiktet mot Liz (som körde) och Nox- på packet hållare! Ni skulle ha sett hur folk som gick eller cyklade förbi oss glodde, jag trodde att jag skulle dö av skratt, åt de! Arpitas kommentar var att jag såg ut som om jag va bajsnödig!? hahaha, skön tjej säger jag bara! heheh....
När jag till dörren hörde jag några killar röst, det skrek och skrattade. Så jag bestämde mig att öppna dörren fort, så  de kanske bli rädda eller något sånt! Men istället såg det Liz och sa TJEJ! TJEJ! vi gåååå... men då hade Liz redan dragit. Sedan snackade jag en liten stund med mina killarna, plötslig såg jag att en av dem hade två morötter i handen och hoppade runt med de på soffan! Va fan håller han på mig? fråga inte mig för inte ens jag vet  =*D hahaha men kul såg det ut i alla fall. ´
Sedan fick jag en sms från Liz., på sms:et stod det, att hon inte fick gå ut för sina föräldra ikväll, så hon måste stanna hemma! Surt**** Men det är nog bra så också för att vi va ute tre kvällar i rad och mina fötter värkar och jag har knapp sovit min beutysleep! =S *låter konstig* Istället blir det hemma mys med lillen och mina älskade föräldrar, plus att jag ha fortfarande en uppgift att lämna in så jag tänker sätta igång ikväll, imorgon och övermorgon är jag ledig! som tur är så jag kan ta det lugn de sista två dagarna innan jag börja skolan igen, så idag blir det massor med plugg!
Fan! I kväll kommer jag vekrligen inte få min beutysleep, men skolan kommer först! =I

Men ska gå och duscha nu, stinker som fan! Sedan blir det en liten mysstund med resten av de Fam =) Så blir det plugg.....
PS. Idag va jag med i västerviks tidningen, annons avdelningen! handlar om teater uppvisningen nu på onsdag! OOOh Crap, snart är ju visningen, fyyyyyyyyy ! Vad fort veckorna gåå =) Jusste och så måste jag läsa ut en bok innnan imorgon kväll =O Orka inte !!! Fan vad jag kommer på saker i sista minuten! Eeeh, få bli sååå =P

Kram och god natt * Blir nog ingen mer inlägg ikväll!*


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha dina vänner är skumma! :) Men vi får göra något imorgon ju! ;D

2009-05-24 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0