Jag vann!

Hej! Nu kan jag äntligen sitta vid bloggen och blogga lite! Fyy, vad stressig jag hade idag och ändå finns det mycket att göra. Ska i alla fall slänga in denna inlägg och sen ska jag göra massa grejer som jag ligger efter med! Men nu är jag klar med Hemkunskap Mvg uppgiften! Jag hoppas att jag få MVG nu, eftersom jag ha lagt massa med tid på det och skrivit massor med bra grejer! hahhaa, jag låter desperat ^^
Men jag ha fortfarande Engelskan kvar att göra så det är bäst att jag, snart, sätter i gång ^^

Idag blev det häng med mamma och spela poker, och jag vann! Vann typ 300 kr så nu ha jag råd att köpa skorna.. Eller tkr ni att jag ska vänta? Och idag är jag utvilad och sovit i flertal timmar!

Ska nu återgå till mina sysslor och jobb sååå kanske skriver en inlägg senare!

- Kram <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat Wipha!! Jag är också klar med HK nu! :D Jobba på med engelskan ^^

2009-05-25 @ 21:00:39
Postat av: Beckman

hej hopp :) hoppas du har haft en bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

2009-05-25 @ 22:41:07
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0