Jag är super, duper glad!

Jaa, det är jag! För snart så ska jag och min kusin beställa biljetterna till Thailand, det blir att åka den 1:a augusti! Vad glad jag blir, denna gången blir det att hänga i södra och kanske några dagar  med mamsen och papsen. Ville att de skulle ta ledigt och dra med till havet och ha kul, men tyvärr så få inte pappa ta ledig eftersom han är chef för en stor en projekt, och mamma vill inte åka från resturangen ^^ ! Så, det blir bara jag och min kusin och hennes unge, PARTY!!! Och shopping också såklart =D Kul kommer det blir! Fan vad jag inte kommer sakna Sverige ^^ xD

Idag är det morsdag! Vad har du gjort för din mamma idag då? Jag började att sätta sprätt på mamsens pengar =D hahaha inte riktig men det var hennes pengar. Snart ska jag laga en mysig middag för henne och min bror så ska vi mysa och ha kul! Och jag har en present till henne, som är en nalle! Min mamma är världens bästa mamma och jag kan säga att hon egentligen inte ville har några presenter idag, utan vill att jag skulle skrubba soffan med sån där fett grej.. aja ska sätta igång med det också.

Aaaah, jag måste börja tänka ut hur mycket pengar jag ska ta med mig och hur jag ska få fram dessa pengar ^^!
Tips?!

- Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0