Italien eller inte?!

Ooooh... Vad ska jag göra? Det är så här att jag, min mamma och en av hennes bästa kompis har planerat att vi ska åka till Italien. Kul, tänker man då! Men det är det inte för att den datum som de vill åka så kan inte jag och den datum jag kan, kan inte de. Jag vill inte offra de sista veckorna i skolan nu inför gymnasiet, det är då allting händer, betygen ska sättas och uppgifter att lämna in,,,, massor och teatern som behöver mig! Jag vet att jag borde offra allt det där och dra till Rom och shoppa, men allt det jag skrev betyder väldigt mycket för mig just nu, kanske inte teatern men allt de andra. Vi får väl kompremissa eller något..Men Italien ska det blir i alla fall! 
Vill någon hänga med?

Ska nu sova, Np i två timmar väntar imorgon.. Måste vara utvilad och glad!!!!!!

Wish me luck <333

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0