I'm back

... och glad är jag också! hehe, idag blev det Nox- och Lis som gjorde mig dunder glad. Först blev det powerking och sedan drog vi ner till donken och snackade lite. Efter det blev det hemma hos mig, här bestämde vi att gå in och kolla på olika roliga klipp som gjorde att vi skrattade ihjälp oss, tårar rann också! Men värre än de roliga klipp va nog bilden på min klasskompis som gjorde att vi skrattade så vi inte kunde sluta! Fyyy,, ni skulle ha sett.. hehe


Förresten idag såg jag blondinbellas inlägg om hennes acne! aaa, det är ju tragisk att vara 20 bast och ha den problemen. Själv ha jag också det men jag är ju i tonåren så det gör mig inte lika mycket, men man känner sig lite osäkert när man gå ut. Att hon vågade visade tyckte jag va bra, hon accepterade sina problem och det gjorde att min självförtroende höjde ett steg. Men en sak är jag glad över och det är att mina börja försvinna, som tur är! Jag ha ätit mediciner och ha fått krämer från doktorn. Som tur så förstår min mamma problemet och hon gör vad som helst, betala hur mycket som helst för att jag ska mår bra! Tack mamsen, tur att du finns<333 Och tack till blondinbella som gjorde att min självförtroende höjde ett steg! <333

Påtal om mamma/pappa betalar! Jag vet att många av er tycker att jag är lite bortskämd! haha, säger jag bara. Okey, jag kanske få nya saker hela tiden, nya mobiler vart 4:e månad. Men vet ni vad?! Jag jobbar för de, jag gör massor för min familj och de ge mig det jag förtjäna. Jag vet också att ni tycker att jag kan gå till mig mamma/pappa och gör puppy face och få pengar för min shopping runda, men ni ha fel! Mina föräldrar vet vart gränsen gå, och jag vet själv vad jag ska/måste göra för att kunna få det jag vill! Så mening med detta är, att jag är som en vanlig ungdom som inte är bortskämd! Tror inte att jag är bortskämd!

Aja, men jag ska sova nu! ska ner på stan med tjejerna och träffa mina två snyggingar i mitt hjärta!

P och A
<333

Puss på er!



Bjuder på denna bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0