Frukost dags

God morgon, vaknade för bara några minuter sen men vet ni vad jag gjorde direkt efter att jag ha öppnat mina ögon?! Joo, jag sprang till kylskåpet och ta fram en stor glas, fyller den med glass! Mums! Har varit sugen på glass sen igår, såååå sugen, särskilt vanlijklass med krokant och kolasås... Hahahah det blir min frukost det!

Men snart ska mamsen och papsen palla ner till affärer och handla mat, så idag ha jag bestämt att det ska bli hamburgare med ost och pommes med kebabsås! Mina favoriter .... hehheehhe *Tjockis* Men ännu så sitter de hemma och kolla på tennis, ska snart köra ut de, börja faktisk bli hungrig nu....

Idag vet jag ännu inte vad som ska hända, men plugg blir det i alla fall. Igår tog det ett tag innan jag kunde duscha så det blev ingen plugg, så idag måste allting vara klar och imorgon kan jag ta ledigt! gilla ideén så det är bäst att jag kommer igång snart! =)

Kram -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0