090521

God morgon!
En tonåring som jag borde egentligen inte vakna nu men blev tvungen att göra det! Men vad trött jag blev efter inatt. Natten blev lång och bestod av mycket snack! heheheeh,
Men idag ska jag inte ha tråkig, som jag bruka ha! Idag blir det at hänga med kompisar, vet inte riktig vart vi ska dra. Det är 20 + ute och solig, det blir väl dra till Lysart, korpa, och ha kul!! heheh
Snart är det dags för mig att ringa och väcka små skitarna, såååå kul det ska bli!!

Oooooh, skit fy vad jag behöver shoppa, vet inte ens vart mina kläder ha tagit vägen och vet inte varför garderoben är fullt! ^^ Aja, bli väl att dra ner på stan med tjejerna imorgon och "stor" handla!

Ska fixa mig iordning nu!

Puss -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0