090503

Hej! som ni vet så var jag på en weekend trip till Stockholm, kom hem igår natt. Tänkte slänga in en inlägg då men jag orkade inte, så jag gör det nu. Hur har eran valborg varit? Min ha varit utan festande och uteliv. Men istället bestod det av shopping och annat kul. Fick en ny älskling med hem...... haha.. Not a boy! Det är ett par skor som jag verkligen blev förälskad i! Supersnygga och jättesköna! Men jag hann inte shoppa så mycket för jag måste spara pengar! Ska shoppa med tjejerna nästa månad också,det blir stockholm igen! Jag orka verligen inte skriva om allt men en lyckad weekend trip blev det i alla fall. Just nu väntar mina skolböcker! fy fyfy, jobbig... Men ska försöka hinna klart med allting idag,,, hoppas! Håll tummarna för mig!!?

Förresten så vet jag inte om jag orka vara inne hela dagen, med tanken på denna vackra vädret! sååå solig och varm... Ringer tjejerna och dra ut istället! men senare... =D


aja, men jag återkommer mer...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0