Våren är här..

Äntligen första mars, första vår dag! Solen skiner, några plus grader.. Sååå skön. Ingenting är bättre än en sån här dag. Hoppas det fortsätter så här hela nästa vecka! Och snart är min längtan över, om 25 dagar då gäller det! Denna månad börjat faktisk läxor och arbete, tråkig men måste nu när man ska på fester och resa utomland! I alla fall nästa vecka blir det att gräva ner mig i själv i böcker, igen. Men sedan blir det fest, fest, fest och fest! Rolig ska det blir. Denna månad fyller många som jag känner år. Mina kompisar, min kusin och inte minst min lillebror! Han fyller år dag innan vi åker.

Jaha vad har ni haft för er? själv har jag tagit en dusch och ska snart dra med mamma, pappa och handlar! Hade tänkt handla lite grejer till mitt rum och presenter till mina släktingar! Påtal om mitt rum, om ni ser det skulle ni tror att det ha varit självmord bombare här.. Massor med kläder utsprid och jag håller på att kväva mig i själv i det! hehe ... ¨

Aja, måste gå ner och äta frukost/lunch. Sen ? jag vet!

Peace **
Kram**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0