Stresssss..

Hej bloggen ! Jag har nu äntligen kunnat lägga i från mig franska böcker, Imorgon har jag prov och vet inte om jag kan det. Men när jag läser samma sida så vet jag vad det står osv... ! Men klara nog provet. Jag kan säga så här det är svårt att plugga och sedan fixa´en fest samtidig! ... Jag ska har fest för mina kompisar om några veckor, lång kvar?! aa, men man måste börja med det nu annars blir det fösent. Väldig jobbig när man är inne i boken och sedan ska svara på massor frågor och se vad dom vill ha! JOBBIG!

Men nu måste jag återgå till böckerna igen, tänkte läsa innan jag gå och lägger mig! Önska mig lycka till! Nu blinkar msn, måste dra!

Tur att jag hinner slänga in en liten inlägg i alla fall!

peace//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0