Söndag med MTV

Tjena bloggen!  Hur har eran helg varit? Min har varit kul! eller inte just idag då. Helgen blev att hänga med kompisar och framför mtv, life of Ryan. Serien handlar om Ryan Sheckler , the pro skater, om hans liv, hans jobb och kompisar. Jag har redan sett alla serier men var verkligen tvungen att kolla på dom ändå. Jag gillar verkligen Ryan, inte bara att ha när pro skateare men han är även super snygg! Ohhh.. Guach...
På tal om kändisar, tycker ni inte att det har blivit lite torrt om vad som händer i Hollywood ? Jag tycker det, jag är verkligen den personen som går in på gossip tidningar minst 10-15 gånger om dag! Knäpp men jag gillar verkligen gossip och ser vad kändisar bär :P hehe
Men en nyhet som gjorde mig verkligen glad är att Hayden som ryktas hade något på gång med Jesse Mccartney, när hon var med Milo, är intresserad i några andra. Puuh, jag kan äntligen andas ut, just nu vill jag att Jesse ska vara singel lite till med tanken på att han var i en lång relation men Katie Cassidy. Så nu är han singel 100% .. =)

Det här med Chris brown och Rihanna, mer och mer kommer ut. Hoppas att Chris får skuld känslor för det han gjorde. Rihanna som gick tillbaka till Chris? Real love? Hon måste verkligen älskar honom, det ryktas också att dom har gift sig,eller ? Chris verka var en super söt kille och jag gillar verkligen allt han gör ( nästan allt ) och han gör så här, vad ska man tänka som fans ?

Men åter till reality, idag kommer det att består av plugg och fixa festen, till mina älskade kompisar <33 Mer och mer ideer kommer och vilka man ska bjuda, men kul kommer det att blir i alla fall.
I natt när jag gick genom alla mina sms och tänkte rensa, hittade jag massor med sms som jag grät av. Kom ihåg då när jag blev så glad av dom sms och väntade på dom varje dag. Ännu så är det så svårt att förstår att det blev som det blev. Men nu är minnen raderad !  Finally and I got to move on with my live.

Besök saynow.se , det är hemsida som jag berättade om tidigare, relaterad med jesse mccarney inlägg. På denna hemsida hittar du nummer till kändisar, inte alla ,bara dom som har say now. Men går in så kanske ni hittar eran favorit kändis, då kan du ringa och lämna in en meddelande och väntar  till kändisen ringer upp ..
 
Men snart börja OTH och GG och Wipeout. Såg reklamen, den verka bra! Måste plugga lite innan jag sätter mig med chips framför tv:n.

Peace,
Mizzie
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0