@ skolan

Sitter här och tråkar framför datorn i skolan.. Ska jobba klart med ekologi, får ser hur lång man kommer med det, hehe. Sitter här och söker fakta om öken och läser gossip gossip. =)
Det blir en lång dag idag, skolan till tre och nu (om en timme) på matrasten ska jag dra ner till stan och byta/handla lite innan lektioner börja. Är tvungen har fått detta uppdrag av mamma, så pappa hämtar mig precis efter denna lektion. Tur att han slutar tidig idag då man kan får lite skjust och slipper skynda sig.

Igår så kom G och B hem till mig. Vi satt och snackade om festen, längtar! Jag har fått som uppgift att bjuda med så många som möjlig, men vet ännu inte vilka jag ska bjuda! Svårt svårt.
måste nu återgå till plugget och öken.

Skriver mer sen när jag kommer hem =)

Peace**
Kram **

www.myspace..com/jessemccartney

Några ville ha adressen till hemsidan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0