Sen blogg inlägg ....

Hej bloggen! Hur har eran kväll varit? Min har varit underbart, massor av skratt och smärta. Var med killarna idag, dom ville att jag ska skulle plocka deras ögonbryn.. haha ni skulle har sett. För varje liten hårstrå, ryckte de till och deras tårar föll... haha ... Var så rolig att kolla på! =)
Sen hade vi varit hemma hos G, B och B tog frisör saxar, som G hade hemma, och klippte sig själva ^^! Men det blev riktig bra! Dom ville ser bra ut till festen imorgon.

På tal om festen, fick värsta omen idag. När vi skulle hämta nycklarna till lokalen, dvs jag och killarna, sa då hyresvärden " Är det ni som ska låna ? För vi lånar inte ut till ungdomar!"... För det första så var inte alla av oss ungdomar, 2 är myndig och 20 år. Sedan fick jag lägga till lite vit lögn.  " Mina föräldrar ska vara där!"  Dom skulle vara med men det var ju en liten stund innan The real party börjar! Men då sa H " Men då kommer jag och kollar om det är sant!  Seriös.. Vad har hon för problem... Okey, många ungdomar ha haft fester där, har inte hört att det blev något problem. Men iaf så vi kände inte bra om detta och ringde såklart min pappa. Så vi kokade ihop lite berättelse. Pappa var med på det som tur är.. Tack! <33 Så han ska hjälpa oss så vi kan ha festen i fred utan att hon ställer till det! Men hoppas att det inte blir bråk eller något komplikt... då kommer jag verkligen blir skit arg ^ + ^
 
Haha.. ska verkligen gå och lägga mig nu så jag blir peppad inför allting imorgon!! =)

God Natt <3

- Mizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0