Roliga konverationer...

Hej bloggen! Hur har eran eftermiddag varit? Min har ännu en gång varit full med skratt och roliga historier från i natt! Haha ... Vi var fem eller sex stycken som snackade i en konveration, alla snackade om vad de kom ihåg. En del saker om mig kom jag knapp ihåg, visste inte om det var sant eller en dröm... hehe men jag var inte full, men kunde inte gå. Hade fortfarande kontroll över mig själv, jag och några av tjejerna va och letade eller snarare sno andras drycker, för våran var slut.... =) haha

Aja ska bara skriva denna lilla inlägget, för om ca 50 mniuter ska jag och E och N dra till willys och köpa lite Pk...xD

Kram <33

- Mizzie


Kommentarer
Postat av: Natta

Hahahah. Skrattar fortfarande åt när Ida slog i huvudet. Kvällens roligaste minne (än så länge) ^^

ily <3

2009-03-22 @ 22:46:38
URL: http://flikkanmedfraknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0