Party!

Party party, ja det va världens bästa fest! Alla kom inte, vilket var skit tråkig! Men för min del kunde jag vekligen inte be mer om! Jag gick verkligen och snodde dricker, fick jag veta!
Först blev det att tjejerna kom hem till mig och fixade iordning sig! Alla blev jätte snygga... Sedan hade vi lite förfest med tårta och musik.
Då vart det dags för en the real party! Yeah.. många kom och jag kände typ ingen! Ibörjan blev det seg..
Sedan lämnade G och B oss för att vara med deras ragg! Dålig stil, så vi fick ha ansvar. I mitten av partyt fick jag massor med nya kompisar och dansade så jag fick nagel trång! haha ...
Sedan vid 12 var festen slut, för våra föräldrar ska till Harry's. Men sedan drog vi till LC och hade efterfest där... Efterfesten var kul, lite porrig med va fan! Alla blev hungriga och vi letade efter LC:s nudlar, så vi gjorde nudlar. Vid 2  gick vi hem..

Så nu har vi städat lokalen och alla har dragit hem. Men vi fick problem med hyresvärden, fick 4 klagomål och någon hade målat på sop containen.. Aaa, resultatet blev. Vi får aldrig mer låna lokalen!!! Haha.. men håller just nu på att fixa en annan fest, som kmr att blir efter att jag ha kommit hem! Åker ju till thailand om 4 dagar! hahaa

Idag blir det väl att plugga och sen dra till G ...

Tack för en sån underbar kväll!

Kram<33

- Mizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0