OMG!!!

Ja, OMG.. Som en del vet så är jag medlem på myspace. Och såklart bevaka jag JMac:s myspace, dvs hans privata!  Ja, vad såg man inte... joo... Han skrev " Did all those things to steal her heart" ! Och så hade han en sen "sad" smilies....
Vem?! Hayden P ? ... Jag vet inte vem han menar men troligvis så är det H.P. Skum att Posh24.se skrev att Hayden var med en annan hunk, nu i lördags...
Två timmar senare skrev han " I like her alot"..... och happy smile! Undra vem det är han menar! Otur att inte får veta något ännu, då menar jag om dom har varit tillsamman eller dejtar just nu.

Oj.. Det var inte Hayden efter allt. Efter lite research så verka det vara en gammal flamma, dvs katie Cassidy. Enligt hennes myspace så verka dom komma tillbaka.  Så här skrev hon senast hon var inloggad ( igår ) "jess im amazed how u make me feel :) ilysfm <3 " ... Haha just nu känner jag mig som en stalker, kändis skvaller.. Typisk.
Varför jag trodde att det var Hayden var att, hon gjorde hans " About me" profilen.... ooohhh vad tror man inte då?

Sitter här med tekniken som jag verkligen blir klar med, men kommer ingen vart och seriös så måste jag söka vidare! Men imorgon så är jag ledig och jag har massor med tid på mig... =)

God natt <33

- mizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0