Några Timmar Kvar =)

... Japp, bara några timmar kvar till vi dra till STHLM, Arlanda..! Men tänker bara slänga denna inlägg och sen en som jag kommer skriva innan jag kliver på flyget! Jag har inte resfeber alls =) Men just nu är jag skit trött. Har varit med mina BK och sen käka lite på Donken. På vägen hem trodde att jag att jag skulle frysa fast vid vägkanten, skit kallt! Brrrrrr.....

Idag är det en väldigt speciellt dag, för ungerfär 3 år sen så kom en kille in i mitt liv. Han är underbar och söt.. Han är min lillebror ! =) Vem trodde ni att det var? haha ... Men idag fyller skit ungen 3 år, fan vad fort det har gått ^__^

Har du packat klart, i sista sekunden. haha! och ska snart gå och lägga mig. Så denna inlägg blir lite kort... Men det kommer mer. .. Me Promise Ya Idag hade jag två prov, ÄP Eng och ordklasserna, seriös vad bra det gick eller jag tycker det! Så det känns jätte bra och just nu håller N på att bomba mig med massor av meddelande på MSN, hon vill att jag ska förhöra henne, hon har inte gjort provet än =) haha

Nu när jag är där nere kommer jag lägga upp massor med inlägg om Dagens outfit, Shopping, Fest/träffar.. Allt kul, så det bara brakar om det! =)

Men igår hade jag världens otur. Efter So, fick jag jätteont mellan min pek och lång fingret, jag kunde inte böja eller göra något. Den var helt svullen och jag tror att jag har en spricka eller så är det bara en stukning... haha ! Hoppas det. Att skriva denna inlägg är så svårt, för det gör ont hela tiden och sakta också... Att det ska just hända på min vänstra hand. Jag är vänster hänt! heehe....

Aja måste dra... Åter kommer snarast med bilder och allting på fredag!!!

kram
- Mizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0