Jobbig jobbig!

Hallo!!!! Ja, snart är det helg... Äntligen! Har typ inte sovit på tre dagar och känner mig helt utmattad. Jag och mamma håller på att packa nu inför resan, och vi packar jätte sent på kvällen och blir inte klar förän vid 12 eller så.  Idag blev vi klara innan halv elva och ska sova snart efter att slänga in denna inlägg =) Fast egentligen vill jag läsa min bok, " Så länge vi båda andas" ... Oooh, den är verkligen spännande och bra. Men hinner knapp läsa den >.<  Men hinner nog inte ikväll... 

Idag fyller G och F år.. Congrats  <33

Nu i helgen har jag fullt upp, imorgon kommer massor med gäster hem till mig! Och imorgon ska vi fira de två gull ungarna som har fyllt år.... ´Har prov på tisdag som jag knapp har läst inför och kan det inte -.-' Massor med arbete som jag har lovat mig själv att blir klar med inom nästa vecka... men det borde inte göra något kan ju göra när jag är borta!  Haha... känner mig skit stressad ..
Tidigare idag var jag med N och E, vi drog till Willys och köpte Pk, det  var länge sen jag drack den! Sedan satt vi på en bänk och snackade massor kul och skrattade... =) Thanks, Guys!

Idag när jag va med tjejerna, gick det förbi en kill gäng som verkligen visade sig att vara dum i huvud ^^
Jo, när de gick förbi så kollade jag bakåt och såg dom.. Haha!  När det såg mig sa dom " 5.50 är bla bla kinesiska... Kines... ! " haha .. Ja, såklart så var det menat mig.. Men seriös hur smart måste man vara för att skilja på en kines och en thai ? Såna händelser har inträffat mig flera gånger men seriös det visar bara hur dom i huvud/ smart man är ^__^
Haha....

Men måste verkligen gå och lägga mig .. !
Puss och kram

xoxo
- Mizzie






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0