Jag har väldig svår att komma på rubrik!!

Sitter här framför tv och kolla på DH... Äntligen har den börjat igen =) men just nu längtar jag till greek, den nya säsongen. Kanal 5 visade halva av den senaste men den nya säsongen starta i april, i USA då! =( Sucks** Men varför jag längtar sååå mycket till den börja är att JMac kommer vara med i denna säsong men vet inte riktig hur många avsnitt men hoppas helaaaaa... Love Ya  <333
En sak som gjorde mig på bättre humör idag var att, Jesse Mccartney har kommit ut med en ny video till "How do you sleep" ! En av mina favorit låtar av honom... Men han är inte bara bra på att sjunga, han är sjuk snygg också... Gauch!!
Senaste update på hans myspace också, trodde inte att han kunde blir snyggare menmen jag hade fel,... han blir ju snyggare för varje dag som går!! Längtar till när jag flyttar till USA och få gå på hans konsert!! Soo long... But still near!

Jag och mamma har snackat om vad/ hur vi ska göra med vår lilla resa till hemlandet. Vi har redan packat, och vi har redan överstigit med många kilo och ändå så är vi inte klara. Men vi bestämde oss att vi skulle börja packa efter den tionde, eller såå.. Jag kan ännu inte bestämma mig vilken handväska jag ska ta med mig. Det är inte så att jag har många men jag vill ta med mig en stor/lagom och snygg! ..

Jag hade tänkt på att spara pengar nu innan jag åker och inte köpa något då jag verkligen behöver.. men jag kan verkligen inte göra det. Idag drog jag och mamma ner till stan och guud vad jag plockade på mig! Så nu har jag slösa några *hmm* hundra lappar. Men jag behövde verkligen dom här kläderna jag köpte.. plus att dom var på rea! Så fick med mig några plagg i alla fall! =) Nu behöver jag inte oroa mig längre, dom senaste veckorna har jag vekrligen inte hittat något att har på mig! .. Not good!  Men efter denna vecka såå ska jag sluta lovar"!! =) Remind meeeee...

Måste återgå till tv..

Peace **
Kram**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0