Hälsning från värmen!

Hej bloggen..
Här sitter jag och får världens ångest. Jag vet att jag skulle skriva och lägga upp bilder, men jag hinner inte! Verkligen, jag har så stressigt just nu. Varje dag består det av shopping, hälsa på gamla goda nära och kära, shopping.. det pågår hela dagen. Men lite stressig är det ju alltid det första dagarna, men att jag inte slänger in några inlägg eller ladda upp bilder... Hmmm *Ångest* Men ska inte lova för mycket denna gången.

Mina första dagar fram tills igår var jag förkyld. Jag hade tappat rösten, ingen hörde vad jag sa! haha .. och ibland så börja folk skratta åt mig... haha, det är inte kul att vara förkyld när man är på semester. Men idag mår jag mycket bättre börja få min röst tillbaka, men det låter lite mörkt och konstig. Men nu när jag är frisk så är min lillebror förkyld. Han är otrolig täppt och konstig, så mamma har tvingat honom att äta massor med medicin.

Men även att jag var förkyld kunde ingeting stoppa mig från att shoppa! hahah... Jag och min familj tog bilen och körde till olika ställer och köpte massor med kläder, massor med billiga och snygga också! Om ni scrolla ner så kan ni läsa att jag köpte några märkes väskor, ooh jag älskar verkligen dom!!!! <33333

Imorgon så ville min mammas kompisar träffa mig så det blir en tidigt morgon och dra dit för fika och massa kul. Efteråt så har mamma lovat att vi ska åka och shoppa på ett av mitt favorite ställe..

Jag har ätit som bara den, haha.. Man får ju passa på att äta det man inte får i Sverige. Jag har varit inne och ut i frisörsalongen också, alla dagar . Idag blev det att färga håret, bestämde att det blir light brown blonde.. haha det blev ingen skillnad så det ska bli blond istället....
Men det kommer inte mega blond utan det kommer ser ut som att jag har brun med ljusa slingor.

Så ha jag klippt mig också, nästan som jag hade för 6 månader sen. Men får ser i fall jag vill förlänga mitt hår innan jag dra hem eller inte.

Idag var jag och gjorde thailänsk ID- kort, jag fattade ingeting. Alla skicka mig till olika ställe och sen när jag kom på dessa platserna så de att jag ska dit. Jag sprang runt som en galning, och folk som satt där kollade på mig som om jag var en galning. Så till slut bestämde jag mig att sitta ner och ringa min moster. ( Hon är vice ordförande där ) Så hon fick leda mig till olika ställe. hahaha... Jag visste inte att min moster var en stor person där, alla ser verkligen upp till henne. Men det är bra att ha henne, hon känner mer än halva stan. Varje dag när vi dra till olika ställe kommer det alltid fram folk och hälsa på henne. De står och snackar länge och jag som vekrligen inte vill gå själv är tvungen att vänta till de har pratat klart innan jag kan börja min shopping runda... xD

Klockan är mycket.. Imorgon måste jag gå upp tidigt!

Kram <33

- Mizzie

PS. Här är det jättevarm, så jag håller på att dööööööö =S  DS




Min "gladiator" skor som jag köpte =) Dom är sååå snygga !!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Heej!



gud det låter som om du har det jätte bra, känner oxå för att åka från sverige just nu ;P



kram

2009-04-22 @ 11:57:30
URL: http://myysiigast.blogg.se/
Postat av: Marikey

skitsnygga skor, verkligen!:)

2009-05-23 @ 11:00:14
URL: http://mariikey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0