Good Morning!

Tja! Vilken morgon?! Solen skiner, några plus grader, riktig vår väder! Äntligen kommer våren och hoppas att den stanna.  Idag har jag massor att göra innan min resa till Thailand. Oooh, kan inte vänta längre med det är ju bara 8 dagar kvar! Eftersom idag är jag ledig ska jag tvätta, göra massor med skoluppgifter, och packa. Kanske dra ner med tjejerna till stan, just nu ligger jag i sängen och orka absolut inte vakna! ^___ ^Typsik mig, Mizzie!

Efter igår natt inlägg, om JMac, så gick jag in igen och kollade... Vad såg man inte då  "Taken 03 - 17 - 09 <3 " .. Ja, han är helt enkel upptagen, assa ihop med någon. OMG ... ! Haha... Hoppas att denna förhållande håller nu då, J !
Som ni vet så föll jag för en skatare, dvs Ryan Sheckler! =) haha  Såg massor med bilder på honom och några tjejer, kyss bilder också... Du är en liten player eller hur ? haha ... Men han verka vara inne i nån model som heter Melissa ... Congrats!

Lite skvaller på morgonen är bra, det gör att man kan vakna med gått  humör!
Ska nu titta på en film och sedan ska jag fixa massor med grejer!

Peace

- Mizzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0