Framme...

Hej bloggen! Ja, nu är jag framme! Har precis kommit hem från shopping. Återkommer sen om vad jag har köpt!
Fick igång min mobil bredband idag. Har inte haft kontakt med några av mina nära och kära....  Jag har haft det bra här hos mormor. Det är jätte varm.  Jag håller på dö, men vill absolut inte tillbaka till Sverige.  haha..

Direkt efter flyget så tog vi taxi med alla väskor till en marknad..... Massor med kläder ( återkommer med bilder ) köpte några saker. Mamma hade inte mer thaipengar :( haha
Idag så gick jag och köpte LV weekend bag och Miu miu handväska... Så snygg! =) Det skiljer kanska bara några hundra kr, dom äkta =) !

Jag måste dra mig nu, ska ta mopen och handla lite med min kusin..

Jag tog massor med kort så jag kommer lägga upp dom när jag har tid!

- Mizzie

PS Märkte ett fel i den förra inläggen! =) sorry att jag skrev lite konstig/fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0