En trevlig hemma kväll med familjen!

 Hej bloggen!
Hur är det med er? Vad har ni för er? Haha massor med frågor på en gång =)
Ja, som ni ser så har jag äntligen gjort update, bakgrund och ny stil på bloggen, snyggare? Ja, såklart, dom gamla stilmall var så tråkiga. Daniel har hjälp mig med detta och tack!
Har varit med familjen hela dagen idag, min syster och Daniel kom och hälsade på, har verkligen missad dom. Igår var vi hos daniel och var inte hemma förrän vid 12 eller något. Vi har suttit framför tv hela kvällen och gott och gott framför oss. Vi satt och kollade på Melodifestivalen! Vad tyckte ni? Jag tyckte att det var en bra låt som vann, med tanken på hur dåliga dom andra är.

Jag är jätte lättad och glad just nu, har gjort klart mitt inlämnings uppgift i tid och ska snart börja med dom andra som ska lämnas in inom några veckor. Jag vill vara klar med dom innan min TH-resa! Så snart när dom är klara så, slipper jag stressa och kan istället ta det lugn !!

ska fixa lite på myspace och sitta med familjen!
Hoppas ni har lika kul som jag har!


Kram <333




Här bjuder jag på en liten bild!


Kommentarer
Postat av: Hamme

Snygg bakgrund! Jätte söt!!

Hamme xD

2009-03-15 @ 01:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0