Blogg torka?!

Hej bloggen! Äntligen har jag haft tid att slänga in en inlägg! =) Har precis jobbar klart med biologi som ska vara inne på fredag. Jag hade 4 veckor på mig men började inte förräns idag ^^ Jag vet, lite sent. Men nu har jag jobbat häcken av mig, från klockan ett till nu ^^ 9 timmar med lite pauser, också såklart=)... Vad har ni gjort i dag då? Själv har det varit skola för min del,sedan blev det att hänga med Boys ( mina kompisar ) det var under mina pauser då fick stack till donken och sedan hem till G. Där hade vi lite konsert, ni skulle ser hur kul vi hade =P . Imorgon är det 2 veckor kvar till jag dra till värme. Jag behövde verkligen denna resa, har redan slitit ut mig själv nu efter att termin har börjat. =( Gjorde en liten almanacka på de sista 14 dagarna, då insåg jag hur mycke jag har kvar att göra. Har en massa prov och sedan blir det massa fest och massor med dagar som kompisar har bokat upp mig på. Sen fyller mina nära och kära år och sedan kommer jag har många besökare hemma hos mig?! Seriös, har inte en ända dag som det inte står något bokat! Usch, längtar till Thailand! Då man slipper och kan ta det lugn med god mat och dom man älskar mest! Aja, får ta det som kommer, ska försöka att inte stressa upp mig själv!

Har ni hört Chris Brown och Rihanna gör en duett tillsammman. Man fick ser hur dom gullig gulla med varandra, så gullig. Han ser verkligen kär ut och hon med såklart. Det känns inte som om Chris har misshandlat Rihanna, när man ser dom där bilderna^^!
Och Paris som har hittat en ny kille Doug som var Amanda Brynes ex! De ser verkligen kära och söta tillsammans, de kunde verkligen inte hålla sig borta från varandra... Aaaw, har paris hittat den rätta? eller har Doug bara vunnit Paris hjärta för stunden ?

Idag har jag planerat att gå lägga mig tidig, nu efter många sena nätter! Så jag måste springa ner på toa och sedan stänga av datorn och somna. just nu håller mina ögonlock att stänga och jag ramla av sängen ...
hehe

¨- Mizzie <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0