Ännu en seg söndag....

Ja, som rubriken, seg söndag! Det är väl varje söndagar?! eller ? Men idag är det tjej kväll hos en kompis till mig. Hon fyllde år i söndags men firandet blir idag. Vi får ser vad som händer där. Vad ska ni hittar på?

Jag har ännu inte kommit upp från sängen, varför måste sängen vara så skön?! Min kusin, som bor dörren bredvíd, ringde och väckte mig... Den skit ungen !

Läste lite gossip nyss, visste ni att Lilo och Sam hade storbråk?, igen ! haha, men denna gången kom polisen, men Lilo och Sam vägrade släppa in the cops. Dom bråkar typ varje dag ju,. hur orka dom?
 Det gick ju ryckte om att Lilo jagar Chace, gossip girl hunken. Undra om det var vad bråket handlade om?!

Victoria Beckham, som är fortfarande ihop med David, hade på sig ett par jätte snygga skor. Skorna var sååå grymma! Och inte nog med snygga skor, hon har även snappat upp vårens nyheter/mode. Under modeveckorna hade många designer neonfärgade kläder, så nu har V tagit vår trenden till sin garderob....

Ska gossa lite med familjen idag innan tjej kvällen så skriver jag senare..

Love
- Mizzie

Ps . Vad tyckte ni om min nya blogg utseende?
=)

Kommentarer
Postat av: Noxiee

2009-03-15 @ 14:10:55
Postat av: Noxiee

Jag tkr att din blogg är skitfin! ^^

Berätta hur ni fixat! Suger på html-koder och sånt -.-'

2009-03-15 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0