090323

Hej bloggen! Idag har jag inte hunnit blogga mycket men det här bli väl den första och sista för idag! Efter skolan var jag tvungen att plugga ihjäl mig på Svenska: Ordklasserna, skulle har prov imorgon, får ser i fall jag hinner! Annars får jag väl göra det på Onsdag.
Exakt om 2 och ½ dagar kvar till jag åker. Slipper denna kalla vädret och skoljobbet ett tag. Blir väl varma stränder, sola, shoppa och äta massor med gott mat...
Idag har jag packat nästan allt, förutom underkläder =) To much information xD

Jag fick bilderna från festen... tänker ladda upp de senare.... Haha mest bild på mig och mina killar... hade inte mitt eget camera =S Så det blev inte mycket..
Jag kom faktisk inte ihåg allt på festen, jag var inte full! Men det ända jag kom ihåg var att jag sprang in och ut, snodde andras drycker och dansade... men mina kompisar berättade att jag gjorde mer, men det kom jag inte ihåg. haha !

Aja.. ska kolla på Sidney White innan jag lägger mig.. men kommer säkert somna innan halva filmen! xD




<33333333



Syskonkärlek <333

ILy guys <333

God natt

- Mizzie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0