090302

Äntligen har jag haft tid att blogga! Jag har haft fullt upp med att hitta presenter till mina kusiner och sedan har jag haft fullt upp med plugget! Nu känns det bra att nästan allt är klar! Ligger nu och kolla på thai film och tänkte passa på att blogga innan mina ögon känns tunga ^__^

Som ni vet så är Jesse Mccartney the guy in my heart! <3 Jag hittade honom på myspace. Och vad hittar man inte mer än bara hans egen hemsida, joo hans telefon nummer =).. Han är med i något som heter "say now". Det är kändisar som ger ut sin telefon nummer, då fansen  kan ringa och berätta eller säga vad dom känner! Då kändisar kan ringa upp fansen, om man har tur! hehe ... Vill så gärna ringa men vad fan.. ringa till USA... Dyrt dyrt !! Inte värt det om han inte ringer tillbaka.....

Igår var jag och handlade med mamma. Så hittar jag en jätte bra läppglans, från maybellin! En sån som man skruvar så kommer det ut,,, vad bra den är såå jag köpte två stycken, jätte nöjd.. Rekommendera´! Och snart måste jag ut och hittar outfit till fester, några helgar innan man dra till solen.. Har ni några ideer? Hoppas man hittar något!!

Peace**
- God Natt -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0