Was soo scary!

Hello!
Nu är jag hemma efter en dag med tjejerna på lysart och middag hos G! Tjejerna och jag solade och hade kul tills... Det hände en olycka på stranden, en kille höll på att drunkna :O! Fatta ni var rädd man blev, killen blev medvetslös. Hans kompisar hann ser hur han börja försvinna under vatten och började leta efter honom och skrek att folk skulle ringa ambulans... Jag och L stod tyvärr och beställde glass när detta hände, men vi fick fortfarande ser lite skrämmande scener också ..

Om ni scrolla ner och läser inlägget om kompis(ar) som är helt ........ ! Så kan jag säga så här att jag orka inte med kompisar som ljuger eller hittar på lögner! Jag palla inte ^^ Jag har stått ut med det i flera år, en vänskap ska ju bestå av fötroende!  Men vad fick jag?! Ingen förtroende, folk som trycker ner mig till botten! Och har en jävlig dålig uppfattning om mig ^^! Ska jag verkligen orka mer med dessa kompisar! ?

Aja, man får väl ta skiten! Ska iaf. börja fixa mig i ordning innan jag ska sova!
Pussar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0