Underbar dag med de underbaraste...

Har precis fixat mig klart för att sova! Jag vet, jag sover vid 10 tyvärr men jag jobbar ju vid 8 till 3, två veckor framåt... Jobbig men måste hålla ut, bara två veckor kvar! Sen är det FRIHET !!! <3333

Efter jobbet så ringde tjejerna och vi drog ner till stranden och solade och badade... Kallt men rolig. Drog med mig min lillebror också, han uppskattade denna dag tjejer! Tack så mkt, från Chris <3
Han somnade till och med på vägen hem, tröttisen sover fortfarande ^^

Längtar till helgen då blir det RÖJJ!!!!!!!!!!! ^__^
Förresten denna och nästa vecka skulle det blir sol och värme, men vad fan jag jobbar! Fatta ni vad jobbig det är?! Varför måste det vara sol när man jobbar och regn när man är ledig? Typisk.. *klaga lite till*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0