Trött men kul....

Hallo!

Äntligen är skoldagen slut, för idag i alla fall. Fick lite sovmorgon imorse. Sedan blev det enhetensdag, då alla 7:or - 8:or ska tävla i olika lekar som 9;or hade hittat på...  Eftersom jag gick med en klass från 8:an så skrattade jag massor, ni skulle ser dom ^^ De var så roliga och man kunde verkligen inte hålla sig för skratt....

Så nu  är jag hemma och är trött.... men eftersom jag har massor att göra idag så blir det ingen vil-dag, men i morgon är jag ledig och dåååå, ska jag bara sova eller åtminstonde till 3 på eftermiddagen =) sen är jag upptaget, IGEN ^^
Men snart ska vi, tjejer, dra ner på stan och kolla inte inför skolavslutning, lite presenter osv.

Som ni vet så var jag i Stockholm igår, jag kan säga att dagen blev lyckad och kul! Det bestod av 5,5 timmar shopping och studiebesök på riksdagshuset. Intressant säger jag bara! På stan spenederade jag massor med pengar, men vafan?! Man är ju inte i stockholm varje dag, eller har jag fel?
Köpte 2 par skor, snygga och sköna! Massor med linnen och tröjor och en väska! Men är mest nöjd med skornna, jag blev helt förälskad i dom =D

Men nu måste jag städa lite, ska ha gäster denna helgen!

- Lots of love !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0