Still alive!

Konnichiwa

Sitter här och är jätte trött! Sista natten med gänget var jätte rolig men blev trött. Vi sov ingeting och vi sprang och gick runt mest..... heheehee, men det hände massa kul! Sminkade en av killarna och klädde på honom, riktig heting ! =) hahahaha .... Sedan satt en del och spelade poker... Men när klockan slog 6 gick jag hem för att jag orkade inte längre och jag höll på att somna i folks famn *pinsam*

Men nu har jag i alla fall vakant och snart ska jag börja klä på mig för ska med min kusin till en skolavslutningsgrej, även att jag inte orka så måste jag dra min lata ass dit! Men det är bara 1-2 timmar. Efter det ska jag sova, sova och sova tills jag orka med min egen skolavslutning imorgon och studentfest! (inte min)

Imorgon är det skolavslutning för mig, vad skön med sommarlov! Har ni sommarlov än?

- Lots of love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0