Städ söndag?

God Morgon! Eller?!^^
Har precis vaknat och käkat min söndagsfrukost, gott med pannkakor och glass =)
Idag skiner solen och fatta ni hur varm det är? Svettas ihjäl!  Men eftersom det är så varm så ska jag städa mitt rum och fixa garderoben lite, eftersom jag ska göra om mitt rum så ska jag försöka lösa placeringerar på olika saker...

Vad ska ni hitta på idag?

Igår var jag ute hela dagen. var knapp hemma så förlåt för en sådan dålig uppdatering.... Just nu sitter jag här hängig och trött! Varför? Jo, igår åkte vi till G. och byggde upp tältet, som vi köpte. Sedan slutade med att jag somnade i hans soffa och B. i källaren.... Men vid tre(på morgonen) så fick jag värsta ideén, att dra hem ^^! Eftersom G, är så snäll så vaknade han och skjustade mig hem.... =) Har världens sötaste kompisar :D ever...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0