Sommarlov börjar med jobb....

Hallo bloggen!

Shit, vilken dålig uppdatering! Jag vet att jag har inte skrivit  ett skit, men jag har varit så upptaget och varit seg... dvs, sovit. Festade ju två dagar i rad! Och sen börja man jobbar istället för att ha sommarlov ^^ Jag tror att jag har blivit galen ^^ Aja men nu sitter jag här och blogga lite innan jag ska gå och lägga mig, ska vakan vid 6 imorgon ^^ och sedan cykla till jobbet -.-' Någon som vill joina mig? hhahhaha men vafan det är ju bara 3 veckor så det är bara att hålla ut, sedan när pengarna kommer såååå blir ju jag balle glad =)
Fast det ända problemet jag har med denna sommarjobb är att jag måste cykla ut dit, och tidigt på morgonen också! Men jag har ju faktisk sommarjobbat innan, i ca 3 veckor, då jag cykla ut vid 4 på morgonen (ca 2 km) sedan komma hem vid nio på kvällen! Så årets sommarjobb är nog lättare.. Måste tänka POSITIV!!!
Sluta vara lat MIZZIE ^^

Men efter jobbet blir det i alla fall att bada med killarna, hade tänk och hoppas att det blir sååå. Det kommer ju blir flera plus grader och uppehåll hela veckan, men jag jobbar -.-' Så det blir att hitta på grejer efter jobbet... Sol och sol, och jag missar den :S Fy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0