Sol och kul!

konnicihwa !

Just nu sitter jag hemma hos B. Väntar på att G ska hämta oss till en fest.
Efter jobbet idag jhade jag bestämt med E och Nox- att vi skulle ner och käka på resturan, nere i stan. Eftersom jag sov så lite igår och jobbade idag, så glömde jag bort! Som tur var så kom jag på att ringa Nox-. Så jag fick skynda mig att duscha och fixa mig, under tiden så tjatade Boy på mig, och hotade mig med att bära mig bort från toaletten och speglar xD !

Men jag kommer inte hinna skriva mer förrän imorgon, så ni får höra mer om festen och efter festen imorgon!
Efter festen är med mina kompisar, vi ska grilla och har kul! Sen ska E och Nox- sova över hos mig, röjj!

Kram.---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0